Thursday, March 19, 2009

SEJAUH MANA ANDA BERASA SEGAN DENGAN SI DIA?


Soalan:pada suatu hari anda telah disahkan menghidap penyakit pelik dan dikehendaki menerima rawatan di hospital.rawat yang mana satukah anda berasa sangat sengsara?

1.tujuh hari tidak dibenarkan makan
2.masukkan salur kedalam perut
3.disuntik sebanyak 30 suntikan
4.rambut dan bulu roma dicukur

1.TAHAP KESEGANAN 45%
orang yang memilih jawapan ini adalah seorang yang tidak suka dipaksa.tidak perlu buat lawak untuk mengambil hatinya.tetapi apabila muncul pihak ketiga,maka dia akan membuat sedikit perubahan seperti memberi hadiah atau kata2 manis.

2.TAHAP KESEGANAN 20%
orang yang memilih jawapan ini mengharapkan suasana yang harmoni dan gembira apabila bersama.jadi,dia tidak kisah untuk buat apa sahaja untuk membuat si dia gembira.dia berharap dengan cara ini maka dapat menyampaikan isi hatinya pada si dia.

3.TAHAP KESEGANAN 1%
orang yang membuat pilihan ini langsung tidak mengerti soal segan dalam cinta.dia mementingkan keseronakan saja.tak perlu ada segan dengan si dia.tapi pastikan si dia tidak mempunyai masalah lemah jantung supaya si dia tidak terkejut dengan apa dibuatnya

4.TAHAP KESEGANAN 80%
orang yang memilih jawapan ini adalah seorang yang sangat muka nipis.dia lebih mementingkan maruah diri.walaupun terdapat salah anggap atau si dia tidak memahami,dia pun takkan membuat sebarang penjelasan.

No comments:

Post a Comment