Saturday, March 7, 2009

PANAS SANGAT KE MALAYSIA NI?

sewaktu aku keluar p jalan2 kat KL[kuala lumpur].kalo aku xtulis KL tu kuala lumpur kang ade la orang2 yg t'lampau cerdik n berfikiran tahap saintis yang ingat KL tu kandang lembu la dan macam2 lagi la nama yang xmampu di fikir oleh orang2 biasa.



time aku keluar tuh rasa2nya tengah hari.aku lalu ar kat kampung baru.ramai tul org p makan kat kg baru kn.tp aku xpenah p pon.dh lama duk KL skali pon xponah.makan kat umah lagi sodap dan jimat duit[bajet giler neh].then tiba2 pandangan aku tertumpu pada sekumpulan orang2 putih[bukan org yg berkulit putih].maksud aku orang2 dari europe la tp mungkin dr tmpt lain gak.ntah la.lupe nk tanya diorg datang dari mana.

sedang aku asyik memerhatikan orang2 putih tu tiba2 baru aku perasan yang diorang tak pakai baju.waduh2!!!bisa gawat neh.aku tengok badan diorang dah merah2 dah.maybe sebab panas sangat kot.korang penah ke kalau cuaca panas sangat korang tanggal baju?aku tak pernah[cam tipu je ayat neh].tapi yang tak bestnye,lelaki je yang buka baju.yang perempuan pakai singlet je.kalau la yang perempuan tu pun buka baju.mesti permandangan aku pada tengah hari tu adalah yang paling indah[suke sangat wat dosa].HAHHAHAHA.gurau2 je.

4 comments:

  1. sure la bg dorunk 2..m'sia pns..
    tp bg ak..yang da bese kt malaysia ni..
    lg2 kt kl ni..
    ak stil leh thn lg~
    xde la smp ak pkai pyung smata2 xmo kne panas..
    ala2 feminin~

    ReplyDelete
  2. aik,,
    sejak bler jd gatai neh,,haha~
    mmg pns pn,,
    kek tmpt den ni lg la,,
    dh lme xujn meh,,,
    abeh gelap kulit den yg dh smmgnye gelap,,
    haha~

    ReplyDelete
  3. RUDZ... bukan orang putih jer yang kepanasan... orang kita sendirik pun selalu kepanasan... Pakai baju pun macam tak pakai jer..

    ReplyDelete
  4. giler tol nyer stetment hahhaaa...
    mmg tak ingt dosa...kang aku apply jd ustazah kang baru ang tau...mendidih dgr ceramah nanti...
    kahkahkah smakin pndi ko merapu skrg...
    ape2 pun virus cicak tetap jadi musuh ketat aku...bkn org putih tu...
    aku tak leh updt blog ntah ape kes lak ngn ank buah aku punyer pc neh hahaah biaselah nm pun pc pinjam beb hahha

    ReplyDelete