Tuesday, July 14, 2009

kena tegor!!!

wah!!agak penat badan aku dlm minggu nie..maklum ar byk keje pastu ditambah lg dgn keadaan tubuh badan yg x m'izinkn[demam].tp aku kne p satu tmpt xnk p xleh coz dh jnji.kang kecik ht member.hahahaha.dlm demam2 tu aku pun p la.nasiblah aktivit yang dilakukan kat tmpt tuh best so xde ar terasa sgt demam tu.ada gak yg tegor..”apsal muka cam baru bgn tido”.maleh ar nk jwb.so diam2 je la..

selang bape hari lepas aktiviti tu aku didatangi 1 nama yg tak dikenali kat ym..

unnamed:woi!!
rudz:ahaks!!assalamualaikum..
unnamed:ko pehal time aktiviti tu lepak ngn dak pompuan je?
Rudz:adeh!!xbleh ke..dorg je yg aku knl kat ctu..so aku lepak ngn dorg la..
unnamed:ko xleh knl2 ngn dak2 lain ke?
Rudz:den pemalu la :P
unnamed:ko xyah nk melawak la..aku tgk ko bkn men mesra ngn peah[bkn nama sbnr]
rudz:oh dia ke?dia kwn aku la so xkn xmesra lak kot?
Unnamed:ko ade ape2 ke ngn dia
rudz:den xdo apo2 ngn dio..
unnamed:ko baik2 skit ek..aku xnk tgk ko ngn dia dekat2 lg..
rudz:ahaks!!!

tup!!!
ttbe dia dh offline..unnamed tu bkn nick dia..so aku tulis unnamed je la..utk kemudahan korg..hehehe

sbnrnye byk ayat2 yg xsesuai utk tatapan korg.setelah ditapis dan diolah barulah citer ni di released kn..hahhahahah..tp rs2nye ngn sume org aku mesra je..hmMm..xkn ngn si peah tu gak dia nmpk..

rudz-/xsbr rsnye nk join aktiviti lg..nk tgk ape yg akan berlaku?

No comments:

Post a Comment