Friday, February 20, 2009

Tangisan Seorang Wanita

pagi yang gelap kini sudah terang
aku adikmu dan engkau abang[bile masa ntah aku kawen adik die]

Diwaktu pagi yang begitu indah.perut aku terasa begitu lapar.berlagu ala-ala bunyi lagu speed metal gitu lho.kelaparan sangat dah aku ni.aku pon apa lagi.terus ar menuju ke jalan yang benar.pergi kedai makan la.takkan nak pergi kedai motor pulak kan.tu menuju ke jalan yang salah.aku pon p la makan kat hotel 6 bintang[konon2].

setibanya aku di hotel tuh aku dilayan bagai tetamu VIP.wah!!syok tul berangan.nak masuk je kat restoran dalam hotel tuh tibe2 pintu die terbuka sendiri.ahaks!!!kaget aku.pintu dia bukan otomatik pun.sekali aku pandang ada gadis yang buka pintu tu la.tapi dia dalam keadaan kelam kabut.sempat aku tengok kearah muka dia.peh!!cun gak.tapi apsal cam berair mata dia.ni mesti nangis.[orang cakap paling senang nak amik hati gadis time dia tengah dalam kesulitan or bersedih].so apa tunggu lagi.aku pon kejar la.aku jerit..

Rudz:hey JUN[sempat aku tengok nametag die td][konon2]
Jun :(berpaling)...ye saya..sapa awak ni?kita kenal ke?
Rudz:saya bukan siapa2 dan kita tak kenal antara satu sama lain.baru nak kenal2 la ni.
Jun :huh!?[wat muke pelik tapi still lawa :P]
Rudz:eh!apsal awak nangis?
Jun :nangis!?oh..tadi tengah wat keje..
Rudz:tengah wat keje leh nangis ek?
Jun :iyelah..kan saya pembantu chef.tengah kopek bawang tadi pastu tergosok lak mata.
Rudz:la..!!sebab tu je ke.[ceh melepas la aku.ingatkan gaduh ngan pakwe ke]

adeh!!terlepas 1 lagi peluang untuk membuat si gadis bahagia.tak bernasib baik la gadis tu maknaya.HAHHAHHAHAH!!!!

No comments:

Post a Comment