Wednesday, February 25, 2009

Dah Ada Makwe

hari tuh hujan agak lebat.perut lapar kaw2.nak tak nak aku redah gak hujan tuh.tapi pakai baju hujan la.kalau tak pakai abih basah kuyup la aku.nak p beli makan pon segan camtu.bila dah naik skuter n dah jalan sejauh mungkin dari kawasan umah aku ttbe aku leh blur lak.xtau nak makan ape.adeh!!!apo kono eh jang.dah la ujan lebat leh xtau nak makan ape plak.ish3.



dah lama aku mencari apa yang harus ku makan.akhirnya ku temui juga.jom makan chicken chop!!t'ingat lak aku kat ibu[makcik yg jual tuh aku panggey ibu].sesampai[ade ke ayat neh] je aku kat western food restoran tuh kene parking moto dlu.pastu tutup enjin[takkan nak masuk ngn moto2 skali dak]hehe.masuk2 je kat restoran tuh aku nampak ibu dah lambai2.adeh!!nampak2 je dia aku neh.[menarik perhatian sangat ke?].teruslah aku berjalan ke tempat ibu.datang2 je aku trus wat kacau kat ctu.aku ubah suai susunan barang2 kat tempat dia tuh.mengamuk trus org tua tu.hahahaha.time tu ade customer nk beli ibu lak tengah marah2 so aku cakap kat customer tuh xyah beli kat sni.owner dia garang.t'sengih2 customer tuh.ibu pon bantai gelak.[kejap marah kejap gelak].

borak punye borak lupe lak nk order makan.hehe.makin kuat ar munyik perut aku neh.bila dah sampai je makanan aku trus ku santap tanpa memandang kiri dan kanan.wah!!betul2 lapar tuh.time makan tuh borak2 la ngan ibu,time tu customer dah xramai.pekerja dia leh handle.tengah2 borak tuh tiba2 je soalan cepu emas.dia tanya aku dah ade makwe ke belom?waduh2.bisa gawat neh.then aku jawab je la yang aku dah ade makwe.aku tengok muka ibu dah berubah.isk2.cam sedih je orang tua neh.skali dia cakap anak dia nk balik dari study oversea.so pehal lak kaitan ngn aku[jangan cakap nk bg anak dia kat aku]HAHHAHAHAH.t'lepas la lagi seorg gadis yang akan aku bahagia kan.nasib2.

No comments:

Post a Comment