Sunday, August 30, 2009

Tak Sabar

satu petang sewaktu nak p ke kg.baru..dengan keadaan jalan yg agak sesak di chow kit..pehh!!btl2 menguji kesabaran..jln sesak sampai kenderaan jln skit2 je..ble nk sampai kalo cmtu..kalo ade sayap nk je aku pasang kat kereta..sonang skit..leh terbang..kompom2 cpt smpai..huahuahua..

kat satu traffic light ade la satu keta nie..duk kat depan skali..blkg kereta tu ade teksi..blkg teksi tu aku..blkg aku xtau la aku...xtgk plak..coz aku b'pndgn ke depan..hahaha..keta kat depan teksi tu keta gen 2 kot aku rs..dgn keadaan jln yg jem tu..org sume berebut2 nk lepas dr ctu..si gen 2 nie duk rileks je..takut or mmg b'sabar sggh orgnye..tp teksi yg kat blkg dia tu yg tak sabar..asyik bunyik2 je honnye...

last ble dh tak sabar sgt aku tgk pakcik driver teksi tu kuar dr teksi dia...igtkn dia nk wat ape..skali dia juz kuar gtu je..pastu masuk balik..mungkin dh naik lenguh kot punggung dia duk dlm teksi tuh.. :P

si kereta gen 2 tu xgerak2 gak..apo punye driver la tuh..penakut sgt ar..susur ar skit2..kang lepas la...adoiyai!!bulan2 posa nie..dh ptg plak tuh..xdpt lak aku bli mknn nk buka kang..dh bape byk kali lampu merah tu tukor ke kaler ijau..xgak lepas2 keta gen 2 tu...org kat blah lain tu pon satu gak...lampu merah tu berhenti la..ni x..jln gak..amik kesempatan di atas kesesakan jln tul...

jap g aku tgk pakcik driver teksi tu kuar skali lagi dr teksi dia..dh ilang sabar dh tu rsnye..kali nie dia bukan kuar je..dia p ketuk cermin keta gen 2 tu..pastu marah2..hahahaahha..aku duk rileks je...layan je lagu2 kat dlm keta tuh...at last lepas gak keta tuh..lepas di hentam dgn makian n hon b'talu2 dr kereta di blkg dia...

RuDZ:banyak tul dugaan di bulan puasa!!!

No comments:

Post a Comment