Tuesday, January 20, 2009

Hari Pertama Menulis Di Blog

Assalamualaikum..

Akhirnya..
Wujud jugak la blog aku sendiri.Niat nk wat blog neh dh lm dh sbnrnye.Ni sume si Sha punye pasal la.Skit2 suh aku wat blog.Sampai naik lemas dh aku nk dgr die ckp[jgn mrh ek Sha,gurau2 jak].Hari tuh ade gak die ckp nk bg idea aku wat blog ape.Bile aku tggu x dtg2 pon idea dr Sha neh.So t'padam la niat tuh wat sementara.Hari ini,for the 1st time.Aku wat blog sndr.Tp sbnrnye aku malas ar nk ade blog neh.Kang kalo x upload mende2 or story yg baru bosan plak org nk tgk blog neh kn.Pemalas skit aku neh.Tp sbnrnye lebey kpd kekurangan idea utk menulis la.
Ape2 pon aku akn cube sedaya upaya la utk memeriahkn blog yg xseberapa neh.Sokongan dr kwn2 amat la diperlukan.hahahahha.Mcm ahli politik je aku tulis neh.

:P

No comments:

Post a Comment