Monday, January 26, 2009

5 laki VS 5 awek

1st skali aku nk bgtau kat korg nie bukan citer yg berunsur kelucahan..mintak maap la kepada sesapa yg m'punyai otak yg lebey menjurus kearah itu..hahahha..sbnrnye citer ni pasal futsal lor..



citer die cmni..

mlm tuh kitorg p men futsal n nk lwn ar ngn 1 team tu kn..dh smpai je kat tmpt futsal tuh kitorg p la kat tmpt nk main tuh kn..sampai2 je tgk xde org pon kat dlm court tuh lg..adoiyai..awal sgt ke kitorg smpai..ke diorg yg dtg lmbt neh..tggu punye tggu dh dekat sejam..team lwn xmuncul gaks..cuak ke ape nth diorg nie..ngn team "NOOB" pun cuak ke..adeh!!jap g kitorg decide nk main je la sejam..tnpa team lawan..lwn sesama sendiri je la..tp xcukup owg lor..ade 8 owg je..xkn nk 4 lwn 4 kn..penat beb..

arGGgHHH..

pedulik la..kitorg men gak..dlm 10 minit camtu kirog dh main ttbe dtg ar sorg awek nie..cun gak ar..siap b'pakaian sukan..xkn la p tmpt futsal pakai baju kebaya lak kn..bkn tmpt modelling pon..hahahha..jap g die bersuara.."jom lwn nk"..t'kaget kitorg dgr pelawaan awek tuh..jap g mmbr aku tnye ar kat die.."nk lwn watpe ngn awek2 cun cmni..kite knl2 la"..trus je kene sekeh pale mmbr aku tuh ngn mmbr aku yg lainnye..then kirog tnye.."apsal xmen ngn team gurlz yg lain.."die ckp..."diorg xdtg ar..lgpn nk prepare utk tournament esok..ni kire last practice la.."camtu la die ckp..adeh!!!apsal la nk lwn ngn team laki2..alamakyai!!!jap g dh lama pk so kitorg setuju je la..korg bygknlh camne men futsal ngn awek2 kn..cover2 siot nk gelecek bola tuh..kang xpasal2..hahhaha..maleh aku nk citer dh...lu pikirlah sendir!!!!assalamualaikum...

:P

No comments:

Post a Comment