Thursday, April 2, 2009

WANITA DAN KENDERAAN

wah!!!

bosannya..xtau nk wat ape..so aku pon amik kunci kereta dan terus blah dari umah..p jenjalan ke mana2 yang patut.jalan punya jalan tiba2 aku sesat.eh!xde la..sampai satu jalan nie aku tengok dari jauh lampu isyarat dah nak merah so aku pon tekan la pedal minyak tu kuat2 skit..bior laju..maleh nk berhenti..jap g keta kat depan aku nie berhenti lak..adoiyai!!nasib aku sempat brek..kalo tak..habis lor..wat bengang je la keta depan nie..aku tengok kat belakang keta dia ade sign tulis "awek inside".skali mmg btul2 awek yg pandu keta tuh..aku tengok dari blkg dia leh sempat baca buku lagi[ni mst dah biasa ngn tempat nie,siap leh baca buku coz lampu isyarat dia 'bapak' lama].aku tengok awek tu fokus je baca buku..xde tengok2 depan pon..so terlintas la niat jahat aku..aku pun tekan la hon "PoNNNnnnNN!!!!".aku tengok awek tu gelabah sampai tercampak buku yang dia tengah baca tuh..pastu kelam kabut nk masuk gear sampai terpadam la keta dia tuh.HAHHAHAHAH..jap g dia baru perasan yg lampu lom merah lg.so dia pandang belakang.aku senyum je.bile lampu dah hijau aku p la kat tepi keta dia aku jerit "SORRY" sambil tergelak-gelak.

aku pon meneruskan perjalanan yang tidak diketahui arah tujuan nie.sampai la aku masuk kat jalan2 kampung[dah macam nak p cari mangsa utk menculik je aku ni].jap g aku ade nampak seorang makcik nie bawak moto.anak dia ade kat depan.budak kecik lagi anak dia nie.so agak lasak gak la kelakuannya.berjoget2 anak makcik tu atas moto.sampai satu tahap di mana makcik tu xdpt nak kawal moto tu lalu trus la ketepi jalan moto dia.nasob xmasuk dalam longkang kat tepi jalan tuh.dah jadi camtu baru nak marah2 anak dia..ish3..

masih lagi aku meneruskan perjalanan aku..sehingga aku jumpa sebuah kereta yang di pandu oleh awek..keta dia makin lama makin ke tepi..dah makan jalan sebelah dah..so aku amik keputusan utk berhenti la..aku tengok je keta dia berjalan..makin ketepi gak..apsal la awek nie bawak keta camtu..lagi skit nk sampai kat depan keta aku baru dia pandang depan..terus dia brek..terkejut dia.rupa2nya tengah men hset..balas mesej pakwe la tuh.sampai bawak keta x tengok jalan.lain la aku..sambil bawak keta F1 pon leh men bls2 mesej[dalam game kat playstation la :P]

1 comment:

  1. kelaka gila cerita ko ni. aku pena gak mati enjin kat trafik lite pastu siot jer kne gelak ngn mamat kreta sbelah.huhuuuu

    ReplyDelete